26 Mayıs 2015 Salı

Sen ( Selvi Atıcı ) - Kitap Yorumu



Merhaba arkadaşlar sevdiğim nadir türk yazarlardan biriyle karşınızdayım.
İşte o yazar SELVİ ATICI ben selvi atıcıyı s.s atıcı adlı (yanlış hatırlamıyorsam ) hikaye sayfasında keşfettim.Kalemi oldukça güçlü bir yazar .Şu ana kadar iki tane kitabı basıldı.
1.Kimliksiz
2.Sen

Kitaplarını ve hikayelerini okumanızı tavsiye ederim oldukça güzel özellikle TOPLAMA KAMPI adlı hikayesini çok beğendim , tavsiye ederim.

Neyse yoruma geçeyim artık.

Süheyla bir dövüş sanatları öğretmeni zihinsel ve bedenen oldukça güçlü bir kadın .


Bir gün kardeşini küvette bilekleri kesilmiş bir şekilde ölü buluyor otopsi raporunda intihar desede süheyla kardeşinin intihar ettiğine inanmıyor ve araştırmaya başlıyor böylece İstanbula geliyor ve annesinin eski aşkının moda evinde kalıyor ve gündüzleri orada çalışmaya başlıyor bir gün demir adlı adam kiyafet diktirmeye geliyor orada kardeşinin ölümünü aydınlatmaya yarayacak bir şey keşfediyor ve  adamla böylece yolları kesişiyor demir ona yardımcı olmaya çalışıyor 
böylece macera başlıyor.


Genel olarak konu bu şekilde.
Demirle birlikte ipuçlarını bulmaya çalışıyorlar ve birbirlerinden etkileniyorlar.
Ama demirinde belli sorunları var o yüzden birbirlerinden uzak durmaya çalışıyorlar lakin ne mümkün...

Kitabı okumanızı tavsiye ederim benim gibi pek türk yazarlarını sevmeyenler varsa ön yargıyla başlamasınlar güzel heyecanlı bir kitap sizi tatmin edeceğinden eminim.

Sürükleyici ve oldukça akıcı bir kitaptı yeri geldiğinde neler olacak dedim ve olaylar karşında hadi canım ! ve yürü be kızım ! gibi garip tepkiler verdiğim oldu.
Adeta sizde kitabın içine gireceksiniz okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar..

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder