30 Mayıs 2015 Cumartesi

Lanetli K.A.Tucker -Kitap Yorumu



Merhaba arkadaşlar .

Bugün bir ilk yaşandı .İlk defa bir kitabı bitirmeden yorum yapıyorum.
Kitabı bitirmeme yaklaşık 50-60 sayfa civarı kaldı ama ben dayanamadım.

Hemen bu yorumu yapayım dedim.
Evet yoruma başlamadan kitapdan bahsedeyim biraz.


Evengeline asosyal bir kızdır.
Hiçbir arkadaşı ve erkek arkadaşı olmamıştır.

Babası ölmüş annesinide 13 yaşında kaybettmiş olduğundan hep koruyucu 
ailelerde yetişmiş ama nafile aradığı şefkatı ve sevgiyi
onlardada bulamamıştır.

Bir gün yolda giderken bir şemsiyeye takılır ve düşer şemsiye de kırılır.

Kız ödemeyi teklif eder ama çok pahalıdır.
Şemsiyesini kırdığı kadın sofie çok nazik ve sevecendir kız 
ona çalışarak ödemeyi teklif eder sofie kabul eder.

Ama sofienin bir işi vardır yurdışına çıkması gerekiyordur ve evengelineye 
gelmesini teklif eder.
Tabi kızımızda sevgiye aç bir köpek yavrusu olduğundan hemen gider. 




Sofie kıza kolye hediye eder ve hiç çıkarmamasını söyler ve uçaktan 
inince koca bir malikaneye gelirler.
Kapıdan adım atmasıyla kızın hayatı değişir.



Evet arkadaşlar kitabı çok fazla anlattım ama yorumlayacağım için  konuyu 
bilmelisiniz.

Evet başlıyorum ;

BU KIZ TAM BİR EZİK !!!

Kızdan nefret ettim .
Bir kız bu kadar salak olabilir mi yahu.
Herkese hemen güveniyor hiç soru sormadan .
En ufak bir ilgi gösterilince sülük gibi yapışıyor.


Gerçekten kızdan nefret ettim.

Ben zaten güçsüz kızlardan nefret ederdim ama bu kız bambaşka bir şey.

Öyle ezik öyle sulu göz öyle ne bileyim salak ki !

Yazar salak olduğu için mi karakter salak diye düşündüm ama değil.

Daha önce ben bu yazarın On Küçük Nefes kitabını okumuştum 
ve fevkaladeydi ama bu tam bir rezalet.

Evet biliyorum kitabı taşlıyorum ama ne yapayım kızdan nefret ettim 
tiksindim güçsüzlüğü midemi bulandırdı.


Özellikle Caden bir kıza kötü davranıp bir iyi davrandığında kızın hiç sinirlenmemesi beni sinirlendirdi.

Caden kötü davranınca hemen ağlıyor ya nefret ettim o halinden 
ya kalk bir kavga et en azından bağır sende ona kötü davran ne bileyim 
bir şey yap ama yok hemen  ağlıyor
sonra caden buna iki yanaşınca hemen 
dövülmüş köpek yavrusu gibi yanaşıyor mahzun mahzun.


Cidden sinir oldum.
Biliyorum aşırı tepki veriyorum ama ne yapayım elimde değil.

Başka bir arkadaşın blogunda bu kitabın yorumnu okudum ve benim aksime 
çok sevmiş kitabı.
Şaşırtıcı bir durum .
Zevkler farklıdır tabi.




Kitabın hiçbir yerini mi sevmedin derseniz sevdim tabi.

Ben sadece yukarıda görünen köpeği sevdim.
Max.

Max vampirhayvan ve ben ondan çok hoşlandım.
Bizim dövülmüş köpek yavrusunu koruyor falan güzeldi yani.

Evet arkadaşlar daha fazla konuşmayayım.

Seriyi beğenenler beni linç edebilirler :D

Sizde okuyun ve yorumlayın.

Bakalım ne olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder