26 Mayıs 2015 Salı

Kitap Alısverişim 2



Merhaba arkadaşlar uzun bir süredir bloğuma giremediğim için yaptığım alışverişleri burada paylaşamıyorum
 bloğuma geçenlerde girdiğimde de internet olmadığı zamanlarda yaptığım alışverişleri unuttum ve burada paylaşmadım neden unuttum 
bilmiyorum ama cidden ukitaptan mı geldi internetten mi aldım
 yoksa kitapçıdan mı aldım bilemediğim birkaç tane kitap var bende yeni alıveriş yaparsam onları paylaşayım dedim :)

Ben bu siparişimi yaklaşık bir buçuk hafta önce verdim ama dün kargoya verildi sap olsun sürat kargo ( en sevdiğim kargodur) hemen getirdi.

İlk defa kitapsihirbazı beni bu kadar bekletti Jacobu ön siparişten almıştım biraz gecikme olabilir demişlerdi ama bu kadar uzun süreceğini bilmiyordum.

Neyse şikayet etmeyeyim şu ana oldukça memnundum bunu görmeden gelebilirim ( bunu söylemezsem çatlarım yine ayraç koymamışlar :( . )



Kitaplardan bahsedeyim :

Kitapların hepsi henüz yeni çıkan kitaplar.
Vahşi : İlk kitabı bela olan serinin ikinci kitabı ilk kitabı 
yorumu için  Tık Tık

Jacop ise henüz yeni bir seri ve serisinin ilk kitabı hakkında övgüler çok .

"Yepyeni bir ses .müthiş bir yetenek."

demiş sherrılyn ablamız . 
Ona güveniyorum bakalım nasıl birşey.

Lanetli de yeni bir serinin ilk kitabı onun hakkında da övgüler var.

"Aşk ,macera ,tehlike,ihanet..bu seride hepsi var."

demiş The bookısh babes .
Okuyalıp görelim bakalım...

Okuyunca teker teker yorum yapacağım arkadaşlar görüşmek üzere ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder