27 Mayıs 2015 Çarşamba

Jacob Gece Gezginleri - Kitap Yorumu



Merhaba arkadaşlar Gece Gezginleri ni bitirmiş bulunmaktayım ve sıcağı
sıcağına bu yorumu yapayım dedim.

 Kitap oldukça güzeldi  arkadaşlar.
Macera aşk şehvet herşey vardı.
Asla sıkılmadım hep meraktaydım acaba ne olacak bu olaylar nereye gidecek vs süreli düşündüm durdum ve sonunda oldukça şaşırtıcı ve tatmin edici cevap aldım.

Ama önce kitaptan ve karakterlerden bahsedeyim biraz :


Jacob bir infazcı.
Yani kendi halkından yoldan çıkanları hizaya sokmakta ve yok etmekde görevli.

Halkında kendine en hakim olabilen duyguları üstünde katı bir hakimiyete sahip olabilen bir iblis gece gezgini.

Yüzyıllardır hayatta ve herkes ona korkuyla karışık saygı duyuyor.
Bu onu zaman zaman üzse de kendinden korkmaları onun işini kolaylaştırdığı için şikayet etmiyor.

Yie bir gün devriye gezerken Kane yi görüyor kardeşi ve bir gece gezgini .
Ayın çılgınlığına kapılıp bir dişi insanın peşine takılıyor tabi bu yasalara aykırı olduğu için jacob onu uyarıyor ve sorunsuzca 
iş hallediliyor.

Aradan zaman geçiyor ve jacop kurtardığı kadının yaşadığı yere geliyor 
ve orada cam sarkmış bir şekilde bir kadını görüyor 
yani İsabella yı.


İsabella ise tam bir kitap kurdu bir kadın.
Kardeşi eve geliyor biraz konuştuktan sonra yatıyor ama isabelle nin içinde bir neden oludgu bilinmeyen heyacan var.

Cam dışarı aya bakıyor ve gezmenin koşmanın nasıl olacagını düşünüyor .

Ve birden bir adamın evlerine doğru geldiğini fark ediyor.

Adam durup onunla konuşmaya başlıyor ,isabella aniden dengesini kaybedip camdan düşüyor ve hemen Jacob onu yakalıyor  kucagına alıyor
ve böylece macera başlıyor.



Kitap gerçekten muhteşemdi.

İsabella tam bir kitap kurduydu ama zaman geçtikçe bir savaşçıya dönüşmesini keyifle okudum.

Ve jacobun o duygusuz infazcının romantik aşık bir erkeğe dönüşmesini okurken büyülendim.


Kitap beni sürükledi bir günde bitirdim.
Aslında kitap 300 sayfa civarında bir kaç saatte bitirebilirdim ama başımda Alice baş belası köpeğim olduğu için ara ara onunla ilgilenmek zorunda kaldım.

Bu kitap hakkında ki yorumlar oldukça gerçekmiş ve kitap bu yorumları hak ediyormuş.
Chiristine ve sherriyn ablalarımız oldukça haklılaemış
zaten onlara güveniyordum ve güvenimi boşa çıkarmadılar.

Okumanız tavsiye ediyorum..

Ben şimdi lanetli ye başlayacağım en kısa 
sürede onu da yorumlayacağım takipte kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder