23 Şubat 2015 Pazartesi

Tatlı şeytan - Kitap Yorumu

    Evet arkadaşlar .. go!yayınları kitabıyla karşınızdayım   
.                                        Ben bu kitaba ukitaptan ukitapla ilgili yazıma bakınız...
                                    Öncelikle kapağına aşık oldum  <3 öldüm bittim..
                            Mıknatıslı kapak kıvrılmıyor ve insan kitabı eline alınca mutlu oluyor.. Evet                         kitabımız en başta annanın doğumuyla başlıyor ebenin onu alması falan filan ...İlk başlarken ne gerek var buna dedim ama meger önemliymiş :D aman arkadaşlar önem verin .. :D Ben                     genelde güçlü kadın karakterlerden hoşlanırım kızımız biraz zayıf geldi başta bana ama               sonradan açıldı sevindim..neyse doğumda kızımızn annesi ölüyör babasıda hapse giriyor ve hoooop birinci bölümde kzımızın agzından dinlemeye geçiyoruz.Kızımız en yakın arkadası jayla                    birlikte konsere gidiyor ve kzımızn garip bir yeteneği var insanların duygularını renklerinden   görebiliyor tabi bu kızımız zorluyor .Ve daha önceden de garip değişiklikler oluyor kzımızda .Kendisine ki degişikliklere ragmen hep insan sanıyor kendisini gerçi hak veriyorum başka bir                   doğaustü olaylar görmemiş kendisi dışında.Ve evet öğrenince doğal olarak şaşırıyor.Kızımızın ü       vey annesini cok sevdim. Genel olarak üvey anneleri sevmem ama patti kendi kzı gibi görüyor                     annayı ve üstüne düşüyor tabi kzımız da bazen sıkılsada pattiye hak veriyor.Evet kaidene geldik . Kaideni cok sevdim ben açıkcası konu ya baktıgımızda 16 yasından büyük olmasınız bekliyorsunuz ama degil :D Sonraları aklınızdan cıkıyor tabi kaiden cooooook ateşli her yaşa hitap                       ediyor annemde okudu ve kaideni cok sevdi :D Diğer yorumlara baktığımda kaidene kızmıslar görevlere gidiyor diye.           
                   şahsen ben kzıamadım çunkü o öyle yetiştirilmiş kız çıkıp geldi diye bırakamaz ve evet ben bir bad boys hayranıyım :D                                                                                                                                       Sıra kızımız babasında kitabı okurken kzın babasının kötü                    
 olmasını bekliyorsunuz ama değil babası cok şeker (!) :D ama gercekten adamı cok sevdim acıkcası ..kitabı okurken duygudan duyguya geçiş yaptım kızımıza kızdım bazen bazen helal olsun dedim ..
Ama genel olarak kitap güzeldi..benim puanım   4.5
   Fantastikleri severim vede güzel bir kitaptı tatlı seytan ..
               Görüşmek üzere :)
                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder