25 Şubat 2015 Çarşamba

hikayem...




Arkadaşlar bu hikayemin tanıtım yazısı umarım beğenirsiniz..


Savaşmayı  severim.Kalp atışlarımı hızlandırır.  Dünyayı daha keskin ve daha yoğun hissetmemi sağlar. Yasadığımı  hissederim .Vücudum maksimum derecede  çalışır. Kendi sınırlarımı zorlarım. Avımın gözlerinde ki yansımam bana göz kırpar. Her yumrukta her aparkartta ve her tekmede daha da canlanırım.Avcılık iç güdülerim bilinç altımın derinliklerinden süzülüp bedenimin kontrolünü ele geçirir hareketlerim daha hızlı yumruklarım daha güçlü duyularım daha keskin olur .Doğanın renkleri gözlerimin önünde dans eder.  
      Avımla oynarım.Gücü tamamen tükenene kadar ölümcül bir dans geçer aramızda.Her ne kadar avım desem de ben savunmasızları avlamam ,benim avım aslında avcıdır.
Avcıları avlarım.
Benim adım megan shadows.
Bu benim hikayem…


Kitabın ismi AV .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder