24 Şubat 2015 Salı

Gölgeler-Yorum

Evet arkadaşlar.Bir melek kitabıyla karşınızdayım.direk kitabın konusuna geçiyorum.
Gaby ikizi jude la trafik kazası geçirdi ve aradan 1 yıl kadar geçmiş olmasına ragmen acısı hala taze.Ve son zamanlarda rüyalarında melekler iblisler ve savaşlarla ilgili rüyalar görmeye başladı.Ve bunları internette bir site de yayımladı.Bir süre sonra çalıştıgı bara yakışıklı bir çocuk geldi. Üstelik kedini tanıyor gibi görünüyordu.Ve böylece macera başladı.

Evet kitabımızın konusu hemen hemen bu. Açıkçası ben büyük bir hayal kırıklığına uğradım.Melek kitaplarını çok severim. Bunu da ayrı bir hevesle almıştım.Ama beklentilerimi boşa çıkardı.Spoiler vermek istemiyorum ama kız çok garip geldi bana.Ve çevresindeki erkeklerin hepsi kıza aşık sanki başka kız yokmuş gibi.Gaby sonradan ögreniyor ki aslında savaşçıymş ama reflex yok .En ufak bir anımsama yok neyse .Kitabın çevirisi oldukça güzeldi.Kapak tasarımı ve hele ayraç bir harikaydı ama kitabın kendisine gelirseniz olsada olur olmazsa olmaz. okumayın demiyorum daha güzel bir kitabnız varsa ona başlayın kitabınız yoksa okuyun.

Puanım 3. kitaptan pek haz almadım ama okuyun deneyimleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder