26 Şubat 2015 Perşembe

Avcının intikamı-Kitap Yorumu




Daha önce tanıtımda da bahsetmiştim.Avcının intikamı benim en sevdiğim kitaplarımdan.Beni çok etkiledi.Her zaman güçlü kadın karakterlerden hoslanırım ve ailena da (kızımızn ismi) cok güçlü bir karakter.
Önce konusundan bahsedeyim.Ailenanın annesi kızın gözü önünde bir peri tarafından acımasızca öldürülüyor.
Ve kızımız da kendisini annesinin intikamını almaya adıyor.Kitap tarihi bahsetmeden geçmeyeyim.
Ve o zamanlar da bildiğiniz gibi genç kızlar sosyeteye takdim ediliyor kızımızda ilk perisini takdiminde öldürüyor.
Ve kendisine yardım eden yani onu bir nevi eğiten bir PERİ nin yardımıyla ...
Böylece kızımız avcı oluyor yani "ŞAHİNCİ".
Evet gelelim yardımsever perimize adı Kiaran ...
Ahh bittim ben  bu peri ye Baronstan sonra en sevdiğim peri ve ne tesadüf onun kadar sexi!!! :D
Kitapta bolca aksiyon vardı ve kitabı sevmemin etkenlerinden biri.Ve ayrıca silahları kızımız kendisi yapıyor oda cık hoşuma gitti. Kimseye muhtaç değil...
Bir alıntı yapayım bu alıntıyı bir blogdan gördüm ..
"Ben seçimini yapmış perişan bir kızım.Ben buyum ; ölüm ve yıkımdan beslenen bir gece yaratığı.."




Kitap o kadar muhteşem ki.Okumalısınız arkadaşlar.Dexin en sevdiğim kitabı..
Kitapta kıza hayran olmaktan ve içinde olduğu duruma acımak arasında bocaladım. 
Ama dediğim gibi o kadar güçlü ki insan hayran olmak tan kendini alamıyor.Ve düşünüyor onun yerinde olsaydım ben nasıl bir durumda olurdum diye..
Ki ben hayatta bu kız gibi savaşamazdım yıkılırdım ...
Neyse arkadaşlar OKUYUN OKUYUN OKUYUN..
Böyle bir kitaptan kendinizi ahrum etmeyin ....
Puanım 5 ve hakediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder