24 Şubat 2015 Salı

Bela -Kitap Yorumu



Çok güzel bir fantastik serisiyle karşınızdayım arkadaşlar.

Şimdilik sadece 1.kitap türkçeye çevrildi .Dex yayınlaından çıktı.Ve bildiğiniz üzere Dex biraz yavaş çıkarıyor.

Kitap diğer fantastik serilerden farklı olarak Nathan isimli bir gencin agzından anlatılıyor .Hep kızların ağzından anlatılıyordu güzel bir değişiklik oldu bence.Bela dünyasında 2 tür cadı var.AK cadı ve KARA cadı.Ak cadılar iyiler .KARA cadılar kötüler.

Nathanın annesi ak cadı ve babası kara cadı.Ve en ünlü ve kötü kara cadı. Dolayısıyla babasının ün çocugun üstüne yapışmış.Çevresinden tepkiler görüyor.Bütün bunlara ek olarak da nathan bir melez oldugu için ak cadı mı kara cadımı olacagı merak konusu.Sürekli gözler üzerinde.Nathan ninesi ve üvey kardeşleriyle birlikte yaşıyor.Jessica hariç diğerleri oldukça iyi davranmaya çalısıyorlar.
Nathan babannesinin ısrarıyla okula başlıyor ve orada bir ak cadıdan etkileniyor. Tabi ki kzın abileri  nathanı bir üzel pataklıyor. Bu sıralarda da nathan değişmeye başlıyor hızlı iyileşme vb.Ve yarı kara cadı oldugu için iyi olmak istesede içten içe bazı yaptıgı kötülükler hoşuna gidiyor. 
Sahsen ben kızamıyorum.Hak veriyorum nathana .dövüyorlar bilegi kopacak gibi oluyor kafese kapatılıyor  antreman ayagına işkence ediyorlar .Ve bütün bu yaptıklarının aslında daha büyük bir amaç için yaptıklarını anlıyoruz

.Kitap ilk 75 sayfasında sıradan genç kitapları gibi olsa da sonralarda kadın öyle bir depar atıyor ki şaşırıp kalıyorsunuz . Kitap çelişkiler ve ironilerle dolu siyah ve beyazın arasındaki griyi okuyoruz bu kitapta. Bir gencin kendini ögrenmesini ve çevresini anlamaya çalışmasını anlatıyor.


Okunması gereken bir kitap bence . Kitap bittikten sonra hayran kaldım ve gece yatagımda kitabı düşündüm.2. kitab merakla bekliyorum.. Puanım 4.5 






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder