20 Haziran 2015 Cumartesi

Şehvetin Kölesi Kresley Cole - Kitap Yorumu




Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yorum yapmıyordum.
Ve zamanının geldiğini düşünerek bu yorumu yapmaya karar verdim.
Çok sevdiğim bir serisin 3. kitabı .

1.Arzuların esiri yorumu için Tık Tık
2.Tutkuların pençesinde yorumu için Tık Tık
Ve 
5.Zevk Mahkumu yorumu için Tık Tık

Evet arkadaşlar boweni tutkuların pençesinden hatırlıyor olmalısınız.

Sebestian ın kazandığı hücümda yarışan lyke kendisi.

Bu kitap onun ile beklenen mariketa nın aşkını anlatıyor.

Bildiğiniz gibi bowen tılsıma hücümü kazanamamış ve eşi için zamanda geri gidip onu kurtaramamıştı.
Ve bunları hatırladığımız da hepimiz üzülsekte iyi ki kazanamadı.

Çünkü mariketa vardı..




 Seriyi okumayanlar için boweni anlatayım.
Bowen kaybettiği eşini geri getirmek için hücüma katılan bir lyke yani kurtadam.

Ve kurtadamların ölümsüz yaşamlarında sedece bir eşleri oluyor ve onları bulup da kaybettiklerinde yaşayamıyorlar.
Dolayısıyla bowenin hala uaşadığını gören lyke ler buna anlam veremiyorlar
ama bowen onlara aldırmayıp inatla yaşamaya ve eşini geri getirmeye çalışıyor.

Ve hücüm da ki ödülü duyunca büyük bir azimle yarışa katılıyor.

Orada güzeller güzeli beklenen mariketayla karşılaşıyor ve herşey sarpasarıyor.

Bowen beklenen mariketaya yani en güçlü cadıya olan çekimini anlayamıyor.
Çünkü eşini kaybettiğinden beri hiç bir kadına arzu duymamış olduğu için bu onu afallatıyor.

Arzuları uyandığında ve eskisinden daha şiddetli bir şekilde geri döndüğünde ne yapacağını bilemiyor.
Eşini geri getirmek için yarışıyor ama başka bir kadına hele de bir cadıya büyük bir arzu duyuyor.

Eşini aramaktan vazgeçmek istemiyor ama cadıyı da bırakamıyor...




Beklenen mariketa  doğmadan önce en güçlü cadı olarak  kehanete konu olmuş bir cadı.

Ve üzerinde ki baskı çok büyük.

Evet kendisi çok güçlü ama güçleri üzerinde herhangi bir kontrolü yok.
Ve bu herkesi olduğu kadar onuda hayal kırıklığıa uğratıyor.

Böylece mariketa kendini kanıtlamak için hücüma katılıyor.

Orada koca ve kötü kurtla karşılaşıyor.
Ona anında çekiliyor.
Uzak durması gerektiğini bildiği halde kendini onun kollarında buluyor.

Ve sonradan öğreniyor ki büyük kötü kurt yarışa eşini getirmek için katılmış.

Bunu  öğrenen mariketa bir kere daha ikinci kadın olmak istemediği için bowene karşı koymaya çalışıyor ama nafile 
kötü kurt onu bırakmamaya kararlı..



Ben seri ye bu kitapla giriş yaptım.
3.kitap olduğunu bilmeden okudum ve öğrendim ki seriymiş.

Çok sevinmiştim ve kitapda anlatılan karakterlerinde kitabı olduğunu öğrenince hemen okumaya başlamıştım.

Gerçekten olağanüsü bir seri..

Serinin bu kitabı ise bambaşka bir güzel.

Tek oturuşta bitirdim kitabı.

Heyecandan yerimde duramadım okurken.

Çok sürükleyici ve etkileyiciydi.


Ve bahsetmeden geçemeyeceğim bazı bölümlerde bowenin ağzını yüzünü dağıtasım geldi.

Mariah da mariah diye tutturdu.

Kurtlar yesin mariahını..!!

Kızımıza da kıyamadım hayatında hep ikinci kadın olmuş ve bundan bıksada 
bowenin hayatında da ikinci kadın konumunda.

Ama bu durumun üstesinden gelmesini bildi ve benim saygımı kazandı :D

Ormanda marikateyı kurtardıktan sonra ki olaylar felaket heyecanlıydı.

Ve iyi iş çıkardı gurur duydum onunla.

Ayrıca yaşanan olaylardan sonra bowen iyice mariketaya bağlanmaya başladı.

Neyse böyle giderse kitabı anlatacağım..

Arkadaşlar kitapda aşk şehvet macera ve savaş vardı.

Yani istediğiniz her şey vardı.
Okurken asla sıkılmayacağınızın garantisini verebilirim.

Annem fantastik kitapları hiç sevmese bile bu seriyle bu tarz kitaplara aşık olmaya başladı.

Yani demem o ki OKUYUN..
Pişman olmayacaksınız...

Bir daha ki yorumda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder