22 Haziran 2015 Pazartesi

Ukitap Takas 3



Merhaba arkadaşlar bir ukitap takasıyla daha karşınızdayım.

Ukitap oldukça faydalı bir site alım-satım ve takas yapılıyor.

Ayrıca meydanda istediğiniz bir konuyu açabilirsiniz.

Değiştirmek yada satmak veya ucuza 2.el kitap almak isterseniz 
tam size göre bir site tavsiye ederim.


Bu takası daha önce de takas yaptığımız bir arkadaşla gerçekleştirdim.
Daha öncede bir kaç kez takas yaptığımız için birbirimiz tanıyorduk ve
hızlı ve keyifli bir takas oldu.




Benim verdiğim kitap jacob du .
Kitabı okumayanlar için yorumu Tık Tık





Arkadaşın gönderdiği kitap ise Kızıl Yükseliş bu sabah pttye gidip kitabı 
aldım hemen okumaya başladım.

Bitirince hemen yorum yapacağım .



Bir ukitap takasının  daha sonuna geldik arkadaşlar..

Takipde kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder