8 Kasım 2015 Pazar

Kızıl Ateş - Kitap Yorumu


Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra karşınızdayım.

Ve olağanüstü bir fantastik serinin ilk kitabını yorumlayacağım.

Saklı miras serisi 1.

Bu kitap diğer büyü odaklı kitaplardan biraz farklı.

Büyücülerin büyüleri çok önceden yapılan bir deneyde bulunan 
serum sayesinde ortaya çıkmış.

Serum sonradan kaldırılsa da insanları geri dönülmez bir şekilde 
etkilemiş ve bu güçler onların çocukları ve çocuklarının çocuklarında 
görülmeye devam etmiş ve ediyor.

Bu yüzden büyü kullanıcıları güçlere göre statülere ayrılmış 
ve bir kast sistemi ortaya çıkmış.

Kitabımızın kahramanı olan Nevada da bir büyü kullanıcısı 
ama kendisinin çok nadir bulunan ve açıkçası
savaşta ve çatışmada pek işe yaramayan bir büyüsü var.

Dolayısıyla kast sisteminin oldukça aşağısında ve bundan memnun.

Kahramanımız Nevada bir özel dedektif.

Ona gelen işler ise aldatma vesaire hayati tehlikesi olmayan işler.

Birgün nevada nın patronu nevadayı çağırıyor ve ona 
intihar görevi olduğu belli olan bir görev veriyor.

Kahramanımız reddetmeye çalışsada patronu onu tehdit ediyor ve kızımız
işi almak zorunda kalıyor.

Ama bu iş  istenmeyen dikkatleri üstüne çekiyor.

Birgün çılgın rogan lakaplı aşırı güçlü bir büyücü nevada yı kaçırıyor ve 
asıl aksiyon başlıyor.


Yorumuma gelecek olursak kitabın başlarında  en sevdiğim karakter olan rogan  ortaya çıkmamıştı ve aksiyon başlamadığı için sıkılmıştım.

Ama rogan ortaya çıktıktan sonra aksiyon bitmek bilmedi heyecan her sayfa da arttı ve beni soluksuz bıraktı.

Sürükleyici bir dili vardı  ,kendimi kitaba katırdım ve zamanın nasıl
geçtiğini anlayamadım.

Oldukça eğlendim.

Kitapta ne ararsanız vardı ; macera , aksiyon, polisiye ,romantizm.

Ama belirteyim öyle sulu bir romantizm yoktu.
Çünkü asıl adamımız biraz nasıl desem sosyopat ? gibiydi.

Emirlerine uyulmasına alışkın bir adamdı .
Ama kızımız nevada kimseden emir almıyordu.

İkisin konuşmaları oldukça heyecan verici ve ateşliydi.

Ortak bir tehlikeye karşı birlikte savaşıyorlardı ve bu ister istemez aralarında bir bağ oluşturuyordu.


Gelelim ortak tehlikeye ...

İsmi Adam olan acaip güçlü bir ateş büyücüsü..

Adam tam bir ergen gibiydi.
Çocukluğunu yaşayamaş bir psikopat kendisi..

Evet spoi verdim galiba o yüzden susuyorum  :)

Kitap can alıcı bir şekilde bitti.

Umarım yabancı yayınları fazla bekletmez bizi çünkü 2.kitabı okumak için 
sabırsızlanıyorum ...

Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama şiddetle tavsiye ediyorum.

Okuyun bu kitabı , okutun....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder