16 Ağustos 2015 Pazar

Tatlı Yalan - Kitap Yorumu



Thomas Maddox la karşınızdayım arkadaşlar.  

Yoruma geçmeden önce aklıma takılan bir şey var onu belirtmek istedim.
Tatlı yalan Maddox kardeşler serisinin 2.kitabı olarak geçiyor 
ama benim anlayamadığım şu :
1.travis
2.trenton
3.thomas 

yani bu 3.kitap olduğu anlamına gelmiyor mu ? 3.kitapsa neden 2.kitap deniliyor 2.kitapsa neden 3.maddox kitabı çıktı ??? 
  
Bu sorular benim aklımı karıştırıyor ama uzatmadan yoruma geçeyim.

2.kitaptan hatırlarsanız thomasın kalbi kırılmıştı.
Camille trentonu seçip thomasın kalbini kırmıştı ve o zamandan beri 
thomas ailesinin yanına gitmiyordu .Kendini işine vermişti ve böylece devam ediyordu.


Tatlı yalanı yine kadın karakterin ağzından okuyoruz.
Liis bir FBI ajanı.Kendini kariyerine adamış bir kadın.  
Tam bir işkolik .İşi her zaman ön panda geri kalan herşey aile,arkadaş ,sevgili vs. geri planda ve o bundan oldukça memnun.

Hatta kariyerinde ilerleme için terfi alıp yeni bir şehre taşınmak zorunda kalınca sevgilisinden ayrılıyor.Ne kadar acımasız bir kadın demeyin bence ayrılmalarının zamanı gelmişti okuyunca sizde hak vereceksiniz .


Thomas ve liis birbirlerinin kim olduğundan habersiz bir şekilde karşılaşıyorlar ve bazı olaylar gelişiyor aralarında.

İş yerine gelip birbirlerini görünce şok oluyorlar ve işler iyice sarpasarıyor.
Ne kadar profesyonelce davranmak isteseler de aralarında inkar edilemez bir çekim var ....


Sabırsızlıkla beklediğim bir kitaba sonunda kavuşmak çok heyecan vericiydi.
Hemen başladım ve bir günde bitirdim.
Liis in güçlü olması benim çok hoşuma gitti.
Sonunda dövüşebilen bir kadın vardı :D

Ayrıca bağımsız olması da oldukça etkileyiciydi.
Thomasla da sürekli bu yüzden tartışıyorlardı zaten.

Sadece iki tanecik sevmediğim şey vardı.
1.Thomasın çabucak  hislerini söylemesi
2.Liis in buna inanmaması.

Sürekli tartışıyorlardı ve barışıyorlardı bir süre sonra başım dönmeye başladı.

Ama itiraf etmem gerekir ki sürükleyiciydi.
Okurken asla sıkılmadım .
Kitap beni tatmin etti ve beklediğime değdi.


Bir sonraki Maddox da görüşmek  üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder