22 Temmuz 2015 Çarşamba

BENİ YAKMA - Kitap Yorumu



Merhaba arkadaşlar bana dokunma serisinin 3. ve son kitabı Beni  Yakma
ile karşınızdayım.

Serinin ilk kitabı BANA DOKUNMA yorumu için Tık Tık

Aslında 2.kitabı beni bırakmayı yorumlamam gerekiyordu ama beni yakmayı bitirince hemen sıcağı sıcağına yorumlayayım dedim.



Bildiğiniz üzere 2.kitabın sonunda juliette, anderson tarafından vuruluyor ve az kalsın öldürülüyordu.
Son kitap tam olarak o kısımda devam ediyor.

Spoi vermemek için çok çabalıyorum ama o kadar zor ki :D
Azıcık versem bir şey olmaz ama değil mi daha heyecanlı olur ?

Warner kızımızı kurtarıyor ve yeniden kuruluşun üssüne getiriyor.
Juliette  warner dan yeniden kuruluşun yok edildiğini ve tüm arkadaşlarının
öldürüldüğünü öğreniyor ,dünyası başına yıkılıyor.

Biraz yas tuttuktan sonra kendine geliyor ve intikam almaya karar veriyor.

""Yada ,"diye atılıyorum."buradan çıkar ,babanı bulup öldürürüm ve ondan
sonra başıma geleceklerle kendim uğraşırım."

Warner gülümsemesini bastırmaya çalışıyor ama başaramıyor.
Yere bakıp biraz güldükten sonra başını sallayarak doğrudan gözlerime bakıyor.
"Bu kadar komik olan ne ?"diye tersleniyorum.
"Sevgili küçüğüm benim."
"Ne?"
"Bu anı çok uzun zamandır bekliyordum."
"Ne demek istiyorsun ?"
"Nihayet hazırsın ,savaşmaya hazırsın."

Böylece son macera başlıyor...



Bu kitapda juliette yi daha çok sevdim.
Önce ki kitaplarda sürekli bir kendine acıma ve mızmızlanma içerisindeydi.
Bu kitapda ise ölümle burun buruna geldiği o olay juliette yi güçlendiriyor.
Artık mızmız değil gücünün farkında ve ipleri eline almak istiyor.

Aşk hayatına gelirsek ilk kitapda adam dan hoşlanmıştım ama git gide soğudum.Ve son kitapda üstüne tuz biber ekti.Ama yinede nefret etmiyorum.

Warnera gelirsek her kitap da ondan daha çok hoşlandım kötü karakter gibi
gözüksede değil di en sonunda juliette de anladı.

Ben daha çok aksiyon ve daha vurucu sahneler bekliyordum çünkü son kitap
çarpıcı olmalı bu açıdan biraz eksik buldum ama yine de çok güzel bir kitaptı.

Herşey tatlıya bağlandı ..

Güzel bir seriydi sıkılmadan heyecan için de okudum.
Team Warner olduğum için juliette nin seçimi beni memnun etti :)


Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim pişman olmayacaksınız..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder